CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

haaallooo00. . .

hye!

Wednesday, July 8, 2009

THEM!!MINE..


TEMAN SAMPAI MATI. . .



Teman sampai mati..yup itulah nama yg paling sesuai untuk geng berempat.sangat-sangat tidak boleh dipisahkan.saya sangat menyayangi mereka.bermula dari tadika sehinggalah sekarang,saya maseh setia bersama KAK AJIN!!dia seorang bezfren yang sangat berhati mulia.tahukah kalian bahawa saya tak boley hidup tanpanya..shes my spirit..always stay im my soul..shes the only kak ajin that i had..sue and wawa also my bezfren..but after kak ajin.start berkawan dari darjah 1 sampai la sekarang.diorang sangat baik dan sangat memahami.inilah geng yang paling loghlaq di sksi batch 2005..tiada siapa yang dapat menandingi kami..ermm bergadoh??penah la bergadoh besar..bak kata pepatah'air dicincang takkan putus'..begitulah kami.teman sampai mati??tanx kak ajin bagi nama yang sangat mendalam dan bermakna.ya,harap-harap persahabatan ni kekal selamanya walaupun berjauhan..saya sayang kalian...

0 comments:

Post a Comment

Wednesday, July 8, 2009

THEM!!MINE..


TEMAN SAMPAI MATI. . .



Teman sampai mati..yup itulah nama yg paling sesuai untuk geng berempat.sangat-sangat tidak boleh dipisahkan.saya sangat menyayangi mereka.bermula dari tadika sehinggalah sekarang,saya maseh setia bersama KAK AJIN!!dia seorang bezfren yang sangat berhati mulia.tahukah kalian bahawa saya tak boley hidup tanpanya..shes my spirit..always stay im my soul..shes the only kak ajin that i had..sue and wawa also my bezfren..but after kak ajin.start berkawan dari darjah 1 sampai la sekarang.diorang sangat baik dan sangat memahami.inilah geng yang paling loghlaq di sksi batch 2005..tiada siapa yang dapat menandingi kami..ermm bergadoh??penah la bergadoh besar..bak kata pepatah'air dicincang takkan putus'..begitulah kami.teman sampai mati??tanx kak ajin bagi nama yang sangat mendalam dan bermakna.ya,harap-harap persahabatan ni kekal selamanya walaupun berjauhan..saya sayang kalian...

No comments:

Post a Comment