CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

haaallooo00. . .

hye!

Tuesday, February 15, 2011

Tarikh itu!!
Tarikh keramat bagi aku..
tak lama ja lagi..
dah bley start bilang dengan jari ja..
tapi aku inginkan sesuatu!!


apa yg aku nak?? =.='

hurmm. . .aku nk kebahagiaan!!
dan aku nak @#$%&
aku tw,ssah sgt nk realisasikan apa yg aku nak..
sb ni berkaitan dengan hati

ohh mungkin aku dah terlanjur
mengatakan sesuatu yg xsepatutnya ak ckp di sini!!
tak apa lah,
aku akan tunggu bila dia sibok,
baru aku akan luahkan segalanya,
sb time tu pasti dia tak akan ada masa untok on9..
kan??kan??


Take care buddy~



0 comments:

Post a Comment

Tuesday, February 15, 2011

Tarikh itu!!
Tarikh keramat bagi aku..
tak lama ja lagi..
dah bley start bilang dengan jari ja..
tapi aku inginkan sesuatu!!


apa yg aku nak?? =.='

hurmm. . .aku nk kebahagiaan!!
dan aku nak @#$%&
aku tw,ssah sgt nk realisasikan apa yg aku nak..
sb ni berkaitan dengan hati

ohh mungkin aku dah terlanjur
mengatakan sesuatu yg xsepatutnya ak ckp di sini!!
tak apa lah,
aku akan tunggu bila dia sibok,
baru aku akan luahkan segalanya,
sb time tu pasti dia tak akan ada masa untok on9..
kan??kan??


Take care buddy~



No comments:

Post a Comment